پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

HJSplit_v3.0_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ با فایلهایی با فرمت 001, 002, 003 و ... مواجه شده اید مثلآ فیلمی را از اینترنت دانلود کرده اید که به صورت چندین پارت و چنین فرمتی می باشد. نرم افزاری را که امروز در این سایت برایتان آماده کرده ایم یک نرم افزار فشرده سازی معروف است. نرم افزار HJSplit ابزاری به منظور آرشیو و تکه تکه کردن فایل های حجیم می باشد. عملکرد این برنامه تا حدودی مانند نرم افزار WinRAR است در واقع شما با استفاده از آن به آسانی می توانید نرم افزارها ، بازیها، فیلم ها و سایر فایلهایی را که از حجم بالایی برخور دارند را به فایل هایی با حجم کمتر تکه تکه کنید و به صورت پارت بندی شده به فایل های 001, 002, 003 و ... تبدیل نمایید. همچنین با کمک همین برنامه نیز می توان فایل های تکه تکه شده را به یکدیگر چسباند تا فایل اصلی بدست آید. نسخه جدید این برنامه می تواند فایل هایی با حجم 100 گیگابایت را تکه تکه کند که در نسخه های قدیمی تنها امکان پارت بندی فایل هایی با حجم 10 گیگابایت امکانپذیر بود همچنین نسخهجدید این نرم افزار به صورت کامل با ویندوز سون سازگار است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای رایگان , نرم افزار کاربردی , ,
برچسب‌ها: HJSplit , نرم افزار , نرم افزار چسباندن فایل 001 , نرم افزار جديد , اجرای فایل 001 , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار فشرده ساز , دانلود نرم افزار فشرده سازی , دانلود نرم افزار winrar , دانلود نرم افزار ارشیو فایل , دانلود نرم افزار تکه تکه کردن فایل های حجیم , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : سه شنبه 17 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

UWT_v2.2_[www.MihanDownload.com].jpg
اگر از کاربران ویندوز سون هستید و دوست دارید تا قسمت های مختلف ویندوزخود را شخصی سازی کنید و آنگونه که دوست دارید تغییر دهید ، نرم افزار Copy Delete Animation Modder برای شما طراحی شده است. این نرم افزار به شما امکان تغییر بخشی از ویندوز را می دهد که احتمالأ سروکار زیادی با آن دارید. با استفاده از این نرم افزار که حجم بسیار ناچیزی دارد می توانید پنجره مربوط به کپی ، حذف و جابه جایی ویندوز را شخصی سازی کنید. کافی است نرم افزار را نصب کنید. حال شما می توانید برای رنگ پس زمینه این بخش ، رنگ دیگری را انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگ فونت بکار برده شده را نیز تغییر دهید تا بطور کلی این بخش را دچار تحول نمایید. ضمنأ قبل از تأیید نهایی کار خود می توانید پیش نمایشی از آنچه قرار است اعمال شود را ببینید و ویرایش های احتمالی را بر روی آن اعمال کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ابزار دسکتاپ , نرم افزار کاربردی , ,
برچسب‌ها: Personalize برای ویندوز 7 , نرم افزار , نرم افزار تغییر رنگ منو ها در ویندوز سون , نرم افزار جديد , نرم افزار شخصی سازی ویندوز , تغییر در ویندوز سون , تغییر رنگ پنجره کپی و حذف در ویندوز , دانلود , دانلود Copy Delete Animation Modder , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2011 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : پنج شنبه 14 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح


IObit.Game.Booster.Premium.v2.3.0.113_[www.MihanDownload.com].jpg

علاقه مندان به بازی های رایانه ای همواره در تلاش اند تا بازی هایی که خریداری می کنند را به بهترین نحو ممکن بر روی رایانه های خود اجرا کنند و از بهترین کیفیت برخوردار شوند. از سویی گروهی از طرفداران بازی نیز با وجود علاقه مندی به بازی های جدید اما به دلیل پایین بودن منابع سخت افزاری سیستم خود قادر به اجرای بازی ها نیستند. نرم افزار Iobit Game Booster یکی از کارآمد ترین نرم افزارهایی است که می تواند کمک شایانی به بازی کنندگان بکند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا برای اجرای بازی های مورد علاقه خود از حداکثر قدرت سیستم خود بهره مند شوید. این نرم افزار عمل بهینه سازی را به خوبی انجام می دهد تا بتوانید نهایت لذت را بازی مورد علاقه خود ببرید. همچنین یکی از نکات قابل در مورد این نرم افزار ، سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و حتی ویندوز محبوب هفت است که از این نظر محدودیتی را برای کاربران قائل نمی شود. می توانید با یک کلیک ساده پردازش های غیر ضروری را غیر فعال کنید و پردازنده و حافظه اصلی رایانه خود را برای اجرای بازی خالی کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را بکنید.آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , نرم افزار هک , نرم افزار کاربردی , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , افزایش سرعت بازی , بالا بردن سرعت بازی , بازی با حداکثر سرعت , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها Iobit Game Booster 2 , 0 Beta 2 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار , شتاب دهنده بازی ,
تاریخ : شنبه 5 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اگر در خانه یا حتی محل کار خود یک شبکه داشته باشید که به اینترنت متصل باشد و یا حتی شبکه هم نداشته باشید، بلکه فقط به اینترنت متصل باشید، احتمالاً گاهی اوقات دیده‌اید که چراغ‌های مودم ADSL شما همینطور دارد چشمک می‌زند (یعنی دانلود یا آپلود دارید) در حالی که شما هیچ کاری با اینترنت ندارید!!

احتمالاً به کامپیوترهای دیگر شبکه شک می‌کنید و شاید وقتی به سوئیچ نگاه می‌کنید، می‌بینید چراغ مربوط به هیچ گره‌ای (Node) خاموش و روشن نمی‌شود! و یا حتی احتمال می‌دهید که یک نفر از طریق وایرلس دارد از بیرون منزل یا محل کار شما، از اینترنت شما استفاده می‌کند، اما اکسس پوینت هم چشمک نمی‌زند!

پس چه کسی در حال استفاده از اینترنت است؟

احتمال می‌دهید که یک برنامه (مثلاً شاید آنتی‌ویروس) در حال آپدیت کردن خود است، اما واقعاً کدام برنامه؟...


|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند ویندوز , دانلود , نرم افزار کاربردی , ,
برچسب‌ها: می‌خواهم , بدانم , چه , کسی , یا , کدام , برنامه , در , حال , دانلود , است؟ , Microsoft Network Monitor , download ,
تاریخ : شنبه 24 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-21/NetOp-School-And-Teacher.jpg

 

یکی از این نرم افزارها که به صورت اختصاصی برای کلاس های درس طراحی شده است NetOp School And Teacher v6.12.2010216 نام دارد. نرم افزاری قدرتمند که امکان متعددی را در زمینه ارتباط میان سیستم های دانش آموز و معلم فراهم می آورد.

 این نرم افزار که از جدیدترین امکانات برای آموزش هرچه بهتر بهره می برد قادر است تا در محیطی کاملا پویا و جذاب حتی امکان پرسیدن سوال را هم به صورت شبکه ای از طریق پل ارتباطی فراهم کند.

مدیریت رایانه دانش آموزان ، بدست گیری رایانه ها ، بستن امکانات و قابلیت های خاصی از سیستم نظیر بازی ها و یا حتی USB درایو ها ، بستن اینترنت برای دانش آموزان و یا حتی مسدود سازی سایت های خاص ، امکان برگزاری امتحانات آنلاین و طراحی سوال برای هریک از دانش آموزان ، قابلیت اعلام پایان امتحان از طریق زمان بندی و به صورت خودکار و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود.

NetOp School یک امکان فوق العاده جالب دیگر را هم در خود می بیند که برای بسیاری از استادان و دانشجویان اهمیت زیادی دارد ، امکان آموزش از راه دور ، یعنی دانشجو در خانه پشت سیستم رایانه ای می نشیند و استاد هم با داشتن یک رایانه می تواند به سادگی کار آموزش را دنبال کند.

این نرم افزار به صورت دو بخش وجود دارد ، یعنی نسخه ی برای مدیر که همان استاد یا معلم است و نسخه دانش آموزی که برروی سیستم دانش آموزان و دانشجویان نصب خواهد شد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار NetOp School And Teacher v6.12.2010216 :

- آموزش به صورت الکترونیکی با بالاترین بازدهی در آموزش
- امکان برقراری ارتباط به سادگی
- سازگار با انواع شبکه های رایانه ای
- امکان چت کردن میان رایانه های مختلف
- قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش سیستم معلم
- مدیریت کامل استاد برروی سیستم دانشجو
- قابلیت برگزاری امتحانات آنلاین
- امکان طرح سوال به صورت اختصاصی
- بستن صفحه کلید و ماوس
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- قابلیت زمان بندی امتحان
- امکان بستن قابلیت هایی نظیر USB درایو یا بحث های نرم افزاری برای دانشجویان
- داشتن کلاس های آموزشی از راه دور
- آموزش به صورت کاملا داینامیک
- استفاده فوق العاده آسان هم برای دانشجو و هم برای استاد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 


|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار کاربردی , نرم افزار آموزشی , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , مدیریت , کلاس , با , NetOp School And Teacher , free , download ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .